منوی سایت

منوی سایت

Search

مراسم تقدیر از اساتید فرزانه دانشگاه معماری و هنر پارس با عنوان “نیم قرن تلاش علمی موفق در تربیت فرزندان فرهیخته ایران زمین” برگزار شد

مراسم تقدیر از اساتید فرزانه دانشگاه معماری و هنر پارس با عنوان “نیم قرن تلاش علمی موفق در تربیت فرزندان فرهیخته ایران زمین” برگزار شد

روز شنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ مراسمی جهت نکوداشت اساتید فرزانه دانشگاه معماری و هنر پارس با حضور ریاست و بنیان‌گزار دانشگاه، اساتید، دانشجویان، هنرمندان و فرهیختگان کشور در محل سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم که تحت عنوان “نیم قرن تلاش علمی موفق در تربیت فرزندان فرهیخته ایران زمین” برگزار می‌شد، از استادان محترم آقایان «دکتر ایرج اعتصام»، «دکتر محمد منصور فلامکی»، «دکتر سیاوش تیموری»، «پروفسور هوشیار نوشین»، «پروفسور احمد کامیابی مسک»، «استاد جلال شباهنگی» و «دکتر بهروز سرابندی» تقدیر ویژه‌ای به پاس سال‌ها تلاش بی‌شائبه برای گسترش علم و هنر در این سرزمین، انجام گرفت.

آقایان «مهندس حمید میرمیران»، «مهندس سید علیرضا قهاری»، «مهندس فرزاد سپهر»، «استاد ایرج میرزاعلیخانی» و «استاد ناصر حبیبیان» که هر کدام از اساتید به نام کشور و دانشگاه معماری و هنر پارس هستند، در جایگاه شاگرد پیرامون زندگی حرفه‌ای اساتید خود سخنرانی نمودند. همچنین در این مراسم بسیاری از اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه‌مندان آن استادان فرزانه حضور پیدا کردند. در خلال برنامه نیز، گروه موسیقی دانشگاه معماری و هنر پارس قطعاتی را که برای این مراسم آماده کرده بودند، اجرا نمودند.

در پایان و پس از سخنرانی ریاست محترم دانشگاه، جناب آقای «پروفسور محمود گلابچی»، متن لوح سپاس که به قلم ریاست دانشگاه نگاشته شده بود قرائت گردید و پس از اهداء لوح و هدیه، نشان زرّین دانشگاه معماری و هنر پارس بر سینه این اساتید محترم الصاق شد.