منوی سایت

منوی سایت

Search

بازتاب نمایشگاه گروهی عکاسی “تکه های زمان” در رسانه ها

این روزها نمایشگاه “تکه های زمان” به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه معماری و هنر پارس در رشته­های ارتباط تصویری، تصویرسازی، هنرهای اسلامی، طراحی صنعتی و سینما در فرهنگسرای سرو برگزار می­شود. این نمایشگاه در رسانه­ها و خبرگزاری­های مختلف بازتاب داشته است.

« در این نمایشگاه سعی می‌شود تا با کنار هم قراردادن تصاویر مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر، به یک مفهوم واحد رسیده و خلاقیت و دیدگاه هنرمند با آزادی در مرحله ترکیب و اجرا به حد نهایی خود رسیده و بدین ترتیب تصویری پر احساس را شکل دهد. جمعیتی این چنین متنوع از رشته های گوناگون هنری، اگر نگوییم بی نظیر، حتما کم نظیر است، دانشجویانی که با ساده ترین روش ها که صرفا شامل استفاده از بخش های ساده نرم افزاری بود، دو ویژگی بارز دنیای هنر را شجاعانه اثبات کرده‌اند.»

همچنین مصاحبه با دانشجویان شرکت کننده در این نمایشگاه را می­توانید در خبرگزاری فارس و خبرگزاری پانا با استفاده از لینک­های زیر ببینید.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند۳۰ اردیبهشت تا ۴ خردادماه، ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای سرو به واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بعد از پارک ساعی، ساعی یکم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

goo.gl/f5vIJM

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960301000734

http://l1l.ir/1kxn

http://l1l.ir/1kxq

عناوین مرتبط

170
گزارش کارگاه اکولوژی انسانی وچرخه های سازگار با طبیعت در دانشگاه پارس
نخستین کارگاه اکولوژی انسانی وچرخه های سازگار با طبیعت...
38
با معماران برجسته ایران: هادی تهرانی در دانشگاه پارس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پارس، نخستین جلسه از سلسله...
156
گزارش سخنرانی خانم دکتر افضل طوسی
مراسم سخنرانی سرکار خانم دکتر افضل طوسی با موضوع “خط...
617
برگزاری جشنواره ی هم اندیشان دانشگاه معماری و هنر پارس
دانشگاه پارس با همکاری فرهنگسرای ارسباران در...