منوی سایت

منوی سایت

Search

رونمایی از تازه‌های انتشارات دانشگاه معماری و هنر پارس

معرفی ۳ جلد کتاب دید و در حوزه معماری، هنر و تکنولوژی نوین

پروفسور گلابچی، بنیانگذار دانشگاه پارس: رونمایی از یک کتاب بهمانند تولد یک موجود زنده است و مراسم معرفی آن برای رشد علم و تکنولوژی در کشور و هم چنین اطلاع دانشمندان و پژوهشگران در هر حوزهای اهمیت ویژهای دارد که متأسفانه همواره در کشور ما و بسیاری از کشورهای دیگر مورد غفلت قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معماری و هنر پارس؛ در مراسم رونمایی از تازه‌های انتشارات دانشگاه که روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه در سالن همایش‌های دانشگاه برگزار گردید بنیان‌گذار دانشگاه معماری و هنر پارس و چهره ماندگار معماری ایران با تأکید به اینکه مخاطبین و پژوهشگران حوزه‌های مختلف تشنه استفاده از منابع جدید و به‌روز در زمینه‌های تخصصی از جمله معماری و هنر هستند افزود: رونمایی از کتاب سنتی است که در کشور ما و بسیاری از کشورها دیگر مورد غفلت قرار می‌گیرد. در سال‌های زیاد شاهد این بودم که همکاران خودم در دانشگاه تهران، در جست و وی کتابی بوده‌اند که فکر می‌کردند قدر وجودش در این حوزه و معرفی آن به دانشجویان می‌تواند به پیشرفت علم کمک کند و مدت‌ها از انتشار آن کتاب بی‌خبر بودند.

پروفسور گلابچی در ادامه بیان کردند که رونمایی از کتاب در همایش هفته پژوهش، کمک به رشد علم و فناوری و گسترش پژوهش در زمینه‌هایی است که در مرز دانش بشری قرار دارند.

در این مراسم هم چنین، سه جلد کتاب از تازه‌های انتشارات دانشگاه پارس، با عنوان فناوری معماری در سازه‌های مدرن به قلم پروفسور گلابچی، دکتر محمدرضا گلابچی و دکتر کتایون تقی‌زاده استاد گروه معماری دانشگاه پارس، کتاب متاورس و رویکردهای نوین عصر دیجیتال قلم پروفسور گلابچی و دکتر شیما نیک خوی اصل، استاد گروه مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه پارس و کتاب دنیای باغ‌ها به ترجمه دکتر مهدی خاک‌زند، استاد گروه معماری دانشگاه پارس، کامیاب کیانی، سعاد صیری، فاطمه نعمتی، ابراهیم بستار و سینا عالی خانی، رونمایی شده و مؤلفین به‌طور خلاصه به معرفی کتاب‌ها پرداختند.

در پایان از مؤلفان این کتب با اهدای تقدیرنامه به‌دست بنیان‌گذار دانشگاه پارس قدردانی گردید.

در این مراسم که با حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه پژوهش برگزار شد از سه عنوان کتاب جدید که اخیراً توسط دانشگاه پارس به انتشار رسیده است رونمایی شد.