منوی سایت

منوی سایت

Search

گزارش نشست “آغاز تا آغاز”

دانشگاه پارس همواره در راستای تحقق اهداف خود و به جهت نزدیک کردن آموزش به صنعت، اقدام به برگزاری کارگاه ها، نشست ها و سمینارهایی با حضور افراد فعال در هر دو حوزه می نماید. نشست “آغاز تا آغاز” نیز در همین جهت و با حضور مهمانانی از فعالان عرصه ی صنعت کشور در تاریخ ۹ بهمن در محل دانشگاه برگزار شد. این برنامه پس از ارائه ی طرح های دانشجویان کارشناسی ارشد معماری دانشگاه (تحویل طرح ۳ ارشد معماری) و با بازدید اساتید و مهمانان از طرح ها شروع شد.

 در ادامه و پس از توضیحات و ارائه ی طرح ها توسط دانشجویان، کلیپی از فعالیت­های دانشگاه و دانشجویان در ماه های اخیر برای حضار پخش شد و همچنین از پروژه ی ماهی سبز رونمایی شد. این طرح که توسط دانشجوی مقطع ارشد رشته ی معماری دانشگاه پارس، آقای “یوسف بهرامی” ارائه شده است، به سومین جشنواره ی نوآوری و اختراع راه یافته و در بین برگزیدگان نهایی قرار گرفت.

همچنین در حاشیه ی این مراسم که با حضور پروفسور گلابچی و خانم دکتر تقی زاده همراه بود، از تعدادی از دانشجویان دانشگاه که در مسابقه ی طراحی سردر دانشگاه صنعتی جندی شاپور مقام نخست را کسب کرده اند تقدیر به عمل آمد.