منوی سایت

منوی سایت

Search

چهارمین همایش هفته پژوهش با محوریت “تعامل هوش مصنوعی و هنر”

پژوهش، کاوش در بی کرانه دانش است

باور به ارزش و جایگاه پژوهش و تحقیق به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی توسعه علمی و آگاهی، سبب شده است تا به هفته پژوهش به عنوان فرصتی برای بزرگداشت تلاش‌ها و دستاوردهای محققان و پژوهشگران بنگریم.
به‌همین مناسبت معاونت علمی پژوهشی دانشگاه معماری و هنر پارس، چهارمین همایش سالانه هفته پژوهش را در روزهای دوشنبه- سه‌ شنبه- چهارشنبه به تاریخ ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور پیشکسوتان- مدیران گروه – اساتید گرانقدر – دانشجویان و پژوهشگران با محوریت تعامل هنر و هوش مصنوعی برگزار خواهد کرد.
همایش یادشده شامل سخنرانی- سخنرانی‌های تخصصی- کارگاه‌های تخصصی- تقدیر از پژوهشگر برتر همینطور تقدیر از پایان‌نامه‌های برتر و مقالات ISI – تازه‌های نشر انتشارات دانشگاه پارس و تقدیر از ناشر برگزیده است.
هدف از برگزاری سالانه همایش هفته پژوهش اطلاع از آخرین اطلاعات و رویدادهای علمی در حوزه‌های مختلف و انتقال آن به دانشجویان و عموم می‌باشد؛ به‌همین منظور از تمامی دانشجویان – پژوهشگران – اساتید دعوت می‌نماییم که در این همایش به‌منظور اطلاع از آخرین رویدادهای علمی و تجربی در حوزه هوش مصنوعی و هنر حضور یابند. اختتامیه همایش یادشده، با بزرگداشت جشن یلدا مصادف خواهد بود.
امید است که با برگزاری این همایش قدمی در راستای افزایش سطح علمی و آگاهی جامعه دانشگاهی برداشته باشیم.