منوی سایت

منوی سایت

Search
دانشگاه پارس

عنوان کتاب

دیزاین مفاهیم کلیدی

دیزاین مفاهیم کلیدی

نام کتاب: دیزاین مفاهیم کلیدی

تالیف: کاترین مک درموت

ترجمه: دکتر علیرضا اژدری، میثم دهقانی

انتشارات: دانشگاه پارس

سال انتشار: ۱۴۰۲

توضیحات: تسلط نویسنده بر حیطه پژوهش بی نقص بوده و گستره ارجاع های نویسنده به فرهنگ طراحی معاصر کتاب فوق را برای عرضه بسیار با ارزش می نمایاند. “جولی شدلون، استاد دانشگاه لیورپول جان مور. این کتاب یک راهنمای مرجع برای دانشجوی طراحی است. از نظر عملی، تاریخی و نظری بسیار کامل است. این کتاب شما را با مفاهیم زیر آشنا خواهد کرد: طراحی بین المللی: از اروپا تا آفریقا، تاریخ طراحی: از آرت نوو تا پانک، طراحی پایدار، طراحی سبز و بازیافت، تئوری طراحی – از نشانه شناسی تا مطالعات زنان و نظریه های پسا استعماری فناوری طراحی، طراحی گرافیک و وب.

این کتاب از نظر مراجع بسیار قوی تدوین شده است و راهنماهای به روزی برای مطالب بیشتردارد. کتاب مفاهیم کلیدی طراحی قطعا برای دانشجویان طراحی، تاریخ طراحی ، مد، هنر و فرهنگ تصویری مفید می باشد.  مولف کتاب: کاترین مک درموت استاد تمام دانشکده طراحی دانشگاه کینگستون لندن می باشد. پروژه های اخیر او شامل فعالیت‌هایش در شورای طراحی بریتانیا ، شورای صنایع دستی و نظارت و سرپرستی در آفریقا و چین می باشد.

مترجمین کتاب: دکتر علیرضا اژدری، دکترای طراحی صنعتی و ارتباط چندرسانه ای از دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا را دارد و هم اینک به عنوان عضو هیات علمی در دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران مشغول به تدریس است. طراح صنعت میثم دهقانی از پژوهشگران پرکار در حیطه طراحی صنعتی می باشد که آثاری چون مقدمه ای بر طراحی (اثر جان هسکت) و تدریس در دانشگاه‌های پارس و آزاد اسلامی را در کارنامه پژوهشی خود دارد و در ارائه گروهی پروژه فرهنگ نامه طراحی از همکاران نزدیک دکتر علیرضا اژدری می باشد.

عناوین مرتبط

10
بام سبز طراحی، اجرا و نگهداری
نام کتاب: بام سبز طراحی، اجرا و نگهداری تالیف: پروفسور...
8
دنیای باغ ها
نام کتاب: دنیای باغ ها تالیف: جان دیکسون هانت ترجمه:...
9
بیان و معانی در فیلم نامه نویسی
نام کتاب: بیان و معانی در فیلم نامه نویسی تالیف: دکتر...
4
فناوری معماری در سازه های مدرن
نام کتاب: فناوری معماری در سازه های مدرن (ویرایش جدید...
3
متاورس و رویکردهای نوین عصر دیجیتال
نام کتاب: متاورس و رویکردهای نوین عصر دیجیتال تالیف:...